15. jan. 2011

My weekend so far...

ukendt.jpg


Min weekend har bestået af en tur til college, går jo normalt ikke i college om fredagen, men jeg gerne ville snakke med den kreative direktør - D. Foley and det vidste sig at være en rigtig god ide. Var en anelse bekymret da jeg aldrig har været on one to one med ham før... men pyt med det for alle mine bekymringer er næsten blevet ordnet :)

Efter mit møde, tog jeg til Oxford for at besøge bøjle tandlægen, skulle have strammet bøjen, alle advarede mig om hvor smertefuldt og ubehageligt det ville være, men synes slet ikke det var så slemt!! Så var det tilbage på bussen for at vende snuden mod P. Risborough, løb lige nogle ændringer og så op på cyklen for at komme hjem. Så alt i alt en relativ produktiv dag :)

I dag har jeg været i Aylesbury for at jagte nogle blonde stof, men det er ikke nemt overhovedet, faktisk var der et rimelig skuffende udvalg, fandt dog noget, men det var ikke lige det jeg havde i tankerne. Men ville ikke risikere at jeg ikke kunne finde noget andet. Og hvad skal jeg så bruge blonder til? Hm, jeg har startet på et nyt projekt på college, hvor jeg skal lave en krave som er lidt theatre inspireret, I skal nok få en lidt bedre update!

Ellers har jeg været en tur til Milton Keynes shoppingcenter, for at få fikset Mac'en, Optical Driven som de kalder den, har ikke været så hjælpsom som jeg havde ønsket, men nu er det hele fikset, så hurra for det! Ellers har dagen bare bestået af at se en masse børne tv, som egentlig er noget være bras, men hvis det er det kusinen gerne vil se, jamen så lad hende se det :)

Orgh btw, billeder viser to gaver i fik til jul, ved godt det er en lidt langsom process det her, men hey bedre sent end aldrig ikk? (Robyn Body Talk Pt. 1 + Konichiwa records sweatshirt)

Forsæt god weekend!



/Has consisted of a trip to College even though I don't go in on Fridays, but I wanted to talk to my Creative Director - D. Foley and it turned out really good, was a bit worried since it was my first time meeting him on my own... And all my worries have more or less been sorted out, so that is good :)

After my meeting I went to Oxford as I had an appointment with the orthodontist, needed my braces to get tighten, everybody had warned be and said it would be quite painful, so I was expecting the worst. And you know what it wasn't bad at all!! After being in Oxford I made my way back to P. Risborough and ran a few errands there.

Today I have been in Aylesbury to hunt down some lace, do you have any idea how hard that is??? I need the lace for a new project in Construction, that I hopefully will be telling you more about in the future. Hm... I found some, but it wasn't what I had in mind, but I would rather have some than none. Then I got picked up by my auntie C. so we could go to Milton Keynes, so get my Mac fixed, the Optical Drive have been very helpful lately. And that has basically been it, watched loads of kiddy dross on tellie because of my cousin.

Oh and the pictures shows you two more presents that I got for christmas, know this is a bit slow process, it'll be my birthday before I ever get this finished ;)

Continue having a good weekend!


xoxo

Hannah

Ingen kommentarer:

Send en kommentar