20. jan. 2011

What to do....

Naar ens laerer er syg, men college ikke giver dig tilladelse til at gaa hjem, naar der alligevel kun dukker 5 op... Naar man ikke har en vikar (det har vi naesten aldrig hvis en laerer er syg).

College'et princip koere paa at det at vi skal se det som et arbejdsplads og ikke en skole, saa vi din chef eller din projekt manager ikke dukker op, kan du jo stadigvaek godt foelge din projekt opgave, hvilket de jo egentlig har ret i...

Men naar alle saa forlader dig efter en time, fordi de ikke ser pointen i at haenge omkring, naar man alligevel kan goere det derhjemme i stedet, men alle ved jo godt at det ikke bliver gjort, og saa har de en eller anden latterlig undskyldning i naeste uge for ikke at have lavet sine lektier.

Saa her sidder jeg alene i The Fashion Hub og debattere med mig selv om jeg skal blive eller om jeg skal tage turen hjem...

xoxo
Hannah

1 kommentar:

  1. Hej Hannah ;O)

    Det er da godt nok træls for dig at dine kammerater ikke støtter dig i College og du sidder helt alene, - hvor længe blev du der til sdist, søde??

    Jeg er bare så stolt af dig og du er bare for sej, min pige!! Keep up the good work ;O))

    Et stort knus
    mor XX

    SvarSlet