6. sep. 2010

Imorgen sker det!!


Jeg starter på Aylesbury College, og jeg glæder mig ufattelig meget!
Det var også på tide at den dag ville komme. Dagene har virket lange de sidste mange dage, hvor jeg har praktisk talt ikke har lavet det helt store. Og dog, har jeg allerede været med til hovedrengøring af huset, og jeg har kun boet her i en uge og et par dage! Men det handler vel bare om at falde til hurtigst muligt.
Hm, jeg har taget min daglige cykelrute næsten hver eneste dag... Og jeg har allerede handlet i Tesco (et supermarked). Jeg har fået indrettet mig lidt bedre på mit nye værelse, men alt er stadig ikke som det skal være, men det tager jeg nu stille og roligt med.

Indtil videre skal min første skoledag bestå af at blive driv hamrende våd (regn)!
Og når jeg ankommer på skolen kl. 09:00, bliver der serveret "fashion breakfeast" - heh, det lyder da vildt spændende hva'?! Jeg har slet ingen forventninger til hvordan det skal være, men ser frem til at se hvad de har fundet på. Og så skal jeg ellers bare bruge resten af min skoledag på at kigge på andre folks fashionable sommerprojekter! Wuhu, masser inspiration at hente håber jeg på, skal nemlig selv lave et projekt, i min efterårsferie :)

Flere detaljer skal nok komme om min første skoledag! :)

Ciao mennesker!


Translation:
Tomorrow it begins!

I'm starting at Aylesbury College and I'm so excited!!
It seems like I've been waiting for this for ages! And finally the day is tomorrow, thank God! The days have seemed extremely long the last couple of days. Although I've already been put into place, cause I've been helping with all the house cleaning. And I've only lived here for a week + a few days. But I guess in the end it's really just all about feeling home in a new place.
Ehm... I've taking my bike ride down to P. Risborough almost every day, so I can get used to the route. And I have visited my 'beloved' doctor again, this time I made her love me! :)
And I've also already shopped in Tesco! Heh, BIG experince - NOT!
I've done some more unpacking - and I've had the opportunity get all my stuff I had on my floor onto shelves. So that's all good :)

All I know for now is that my first school day is going to be; wet, hard, (hopefully) fun and the College is giving me a "fashion breakfeast"! Isn't that just amazing! I have never had one of those, and I've godt no idea what it's going to be like! I also know, that I'll be seeing some of my new classmates summer project. So theres will be loads of inspiration - totally looking forward to that! Havn't made one myself, but I have to make one in my Half Term.

More details about my first school day, will come tomorrow hopefully. Unless I'm absolutely shattered!

Ciao people!

xoxo
Hannah





Ingen kommentarer:

Send en kommentar