22. aug. 2010

Jeg er begyndt...

Alle mine sko :P (Beklager med det sorte hjørne)
Halvvejs med første kuffert... 13,8 kilo
Næsten færdig med første kuffert... 18,6 kilo

At pakke!! Jeg troede faktisk at jeg havde meget tøj... hm, men til min skuffelse så har jeg ikke.. Det meste af mit tøj blev pakket ned i en kuffert. Alt er dog ikke pakket endnu, for jeg skal jo have et eller andet på de næste fem dage :)
Dog vil jeg sige, til min anden store overraskelse så har jeg mange sko :) Skal dog lige siges at det ikke er nogle fancy designersko... Bare sko, vi næsten alle samme har råd til, desuden har nogle af dem været gaver :) Desværre tror jeg ikke at jeg kan tage alle mine sko med, for jeg har trods alt kun to kufferter at gøre godt med = 2 x 20 kilo. Og det er altså ikke meget, når man også skal have alt mulig andet med. Bøger, blade, praktiske skole ting; lommeregner, passer, kamera, musik og masser af inspirations kilder.

Jeg har det som om, at der er så mange ting jeg gerne vil have med, men jeg kan bare ikke finde ud af hvad! Det irriterer mig grænseløst, er der nogen der har nogle ideer til hvad der er vigtig at medbringe, en to års tur til England?

I går, tilbragte det meste af dagen på noget hygge sammen med min mor. Den oprindelig plan var at tage til noget kræmmermarked i Ishøj, meeen køen bare for at komme ind, var sindssyg lang. Det havde vi alligevel ikke regnet med. Så vi tog videre til City 2, men så besværlig som min mor er, så havde hun alligevel ikke lyst til at være der, så hun kørte os til Ros Torv. Når ja, vi kom da vidt omkring... Hun gav frokost på Vivaldi, og der er altid godt mad at hente, hvis i ikke har prøvet det, kan det varmt anbefales :)

Lige nu og her, så er hele familien ved at få stress over mig; alle mine ting ligger ud over det hele - så jeg personligt bedre kan få et overblik over hvilke ting jeg skal medbringe :P

(Undskyld for den dårlig billede kvalitet)

Forsæt god søndag :)

xoxo
Hannah

Ingen kommentarer:

Send en kommentar