2. aug. 2010

Halløj!!

Som I nok har lagt mærke til har der været rimlig stille på bloggen den sidste tid, 1) Julie er stadig på ferie! Nu må hun altså gerne snart komme hjem :) 2) Jeg har været i Jylland og fik ikke lige så meget tid til at blogge som jeg havde håbet på - ÆV!

Som sagt har jeg været i Jylland for at spendere nogle dage (eller rettere en uge) sammen med noget familie inden jeg drager ud på mit eventyr til England. Det var super dejligt at se dem igen, og vi sørgede for at have så meget kvalitets tid sammen som overhovedet muligt... Og man må sige at mine to små kusiner, Mathilde på 5 og Emma på 4, tog det ikke forgivet for vi skulle lege sammen nonstop sammen med fætter Martin (min lillebror). Udover at lege med sådanne to skønne piger, som btw aldrig mister enerigen til at lege, but why? Lavede vi også en masse andre dejlige til, vi tog bl.a. i Tivoli Friheden i Århus om aften, om dagen havde vi tilbragt vores tid inde i selve byen, elsker Århus, men fik desværre ikke købt noget... Vi var skam også ude at bade i det varme, varme vejr, men det skal man da vidst ikke tage forgivet, når man kigger ud ad vinduet nu om stunder.
En af dagene blev også lige brugt på noget speedshopping sammen med min moster, hun skyldte mig en fødselsdagsgave, argh det er nu dejligt at shoppe når det ikke er på egen regning. Haha! Ellers stod det egentlig bare på afslapning (TV-familie hygge og Wii).

Jeg ville oprindeligt gerne havet uploadet nogle billeder, men jeg har smadret mig eget kamera (jeg er kendt for at være klodset, for at gøre en lang historie kort), så nu venter jeg meget tålmodigt på at min far gider at overføre nogle billeder fra hans kamera til serveren. For det er faktisk mig der alligevel har taget de fleste billeder når det kommer til stykket (;

Denne uge vi lige har trådt ind i, kommer mest af alt til at bestå af noget hygge sammen med nogle venner :)

xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar