3. aug. 2010

Massage og healing

Idag havde jeg sat en time af til massage og healing, en smule selv forkælelse skal man vel give sig selv en gang imellem, skal man ikke??

Nu bor jeg jo i en lille bitte by, hvilket nok er en overdrivelse, men sådan ser det ud i mine øjne. Men alligevel har vi mange 'gemte' og 'skjulte' muligheder, fordi selvom jeg bor i en lille by, har man alligevel muligheden for at få en fantastisk omgang massage og healing.

Stedet hedder N'focus og er ikke en klinik som vi kender det, fra de fleste steder. Det er nemlig i et privat hus - og selvom det her måske virker lidt underligt, er det faktisk inde på Lenettes (ejeren af N'focus) soveværelse. Men aromaen inde på værelset er helt fantastisk, når man træder ind virker det slet ikke som et soveværelse. Lige nu er hendes tema buddha, rundt i hele værelset er der små buddha statuer, små stearinlys som skaber stemning og billeder af andre religiøse ting. Dog er hun ikke en speciel religiøs person.
På et tidspunkt var det englene der var over dele hele. Ikke nok med det skifte Lenette også farvetema til tider.
Jeg ved kun alt det for jeg har til behandling hos hende en gang om måneden i et år! Og det bedste af det hele er at priserne er overkommenlige!

Lenette laver også en masse andre ting udover healing og massage. Under skoleårene laver hun nogen gange nogle hold som bl.a. tilbyder meditation, og det har jeg også prøvet. Jeg har været superglad for alt det hun har tilbudt mig. Hun har lært mig en masse også på et filosofisk plan.

Jeg er en rigtig spirrituel person og har flere gange fået at vide at min sjæl er gammel og visdom! Hvilket jeg selv synes er lidt af en overdrivelse taget i betragtning af jeg kun er 16! Men jeg vil indrømme at jeg har været meget igennem...

Nok om det, men hvis I nogensinde bliver nysgerrig omkring alt det her er I meget velkomne til at spørge!

xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar