24. jul. 2010

Beklager....

Der skete lige noget impulsivt i tirsdags, jeg valgte at tage ned for at besøge min veninde, som vi havde hjulpet med at stille telt op osv. - det har I jo allerede hørt alt om! Men så endte det med at jeg overnattede fra tirsdag til torsdag, og kom ført rigtig sent hjem der, så orkede ikke lige at skrive et indlæg. Men det var en rigtig hyggelig tur, fik lige nydt det dejlige vejr på en campingplads med pool og det hele, så det var meget rart! Desuden slap jeg også lige for forældrene i et stykke tid! Haha, det er jo altid dejligt!

Fredag lavede jeg lige en Hannah klassikere! AKA, ligge i sengen hele dagen og se fjernsyn! Og kun rejse sig for at få noget at spise og gå på toilettet... har i også sådanne dage eller er det bare mig???

Der bliver desværre nok ikke helt så meget opdatering fra min side de kommende dage, for jeg er nu endt i Jylland, på et lille besøg hos min moster og onkel. Eller de er jo rent faktisk ikke mine 'rigitig' moster og onkel. For vi er slet ikke blodrelateret på nogen måde, men fordi min moster er enebarn, og hun har altid set min mor som hendes søster (de var gamle klassekammarater...)
Så nu sidder jeg herovre i det mørke Jylland indtil på fredag, for så kommer turen hjem!

Jeg skal nok forsøge at klemme noget blogging ind, men jeg kan ikke garanterer noget!

Forsat god weekend til ALLE !

xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar