3. maj 2011

Talenter

Cherokee som går i min klasse er en mægtig sød pige, når man får lært hende at kende. Hun har en meget stærk illustrations stil. Lad os bare sige at hendes egen stil er en anelse mod, punk og boho inspireret. Nogen gange mikser hun det hele sammen og andre gange er de separeret. Anyway, vores kreative direktør har bedt hende om at lave en illustration som han skal bruge til en udstilling for at promovere vores kursus/studie. Det her er ikke det færdige resultat, da Cherokee ikke var tilfreds. Jeg tror hun har lavet omkring 15 tegninger og er stadig i gang med at lave flere.
Hvis jeg skal være ærlig har jeg set hende gøre det bedre, men synes lige det ville være lidt sjovt at vise jeg noget, jeg ikke går rundt og laver...

Hvorfor er Cherokee's illustration relevant? Vi er lige begyndt på et nyt projekt, der omhandler at designe et kostume for teater elever, som de skal bruge til deres forstilling. Projektet er inspireret af Jamie Reid, Malcolm McLaren, men mere generelt universet der indebare at unge mennesker blive undertrykket og at vi får ikke lov til at have en stemme i samfundet og i politikkens verden.

Forhåbentlig mere om det senere...

Photobucket

xoxo
Hannah

Ingen kommentarer:

Send en kommentar