13. apr. 2011

I'm Back...

Photobucket
Her er den fødselsdagskage som min faster og onkel gav mig, den er fra Cadbury og den smagte mums!
Altså bedre sent end aldrig med de fødslsdags billeder ikke?
Photobucket
Photobucket hader mig! Selvom jeg har roteret dette billede og det næste, vil det stadig ikke virke her på blogspot, jeg giver op!
Photobucket
Lego ur fra faster, onkel og kusine
Photobucket
Er det ikke fint?
Photobucket
2 stk. kjoler fra H&M fra mor og far.
Photobucket
Fashionary journal fra faster C., kamerataske fra mor og far, Harry Potter bog fra farmor og farfar (ved godt det er en anelse nørdet, og en anden gave er også på vej fra dem!)

Med hensyn til at jeg er tilbage, så omhandler det om, heh først og fremmest jeg er tilbage på bloggen. Ved godt at jeg ikke er ofte nok på, jeg prøver virkelig! Men synes jo egentlig selv at jeg først skal gøre det når jeg har lyst, og synes det er sjovt.. så ja.. Så er jeg også PT. tilbage i DK, her til påske, men allerede på fredag, tideligt om morgen tager jeg afsted med min forældre, bror og familien B.S., vi tager nemlig allesammen til Milano i en uge. Ja det var egentlig meningen at vi skulle til Nice, men da vi fandt ud af at det ikke ville blive så varmt som vi håbede på, kiggede vi på andre muligheder.

Igår mødte jeg Becky Lou aka Rebecca, da hun tilbød at give min en rundvisning på Danmarks Designskole. Da det er et sted jeg virkelig håber på at blive optaget på en gang i fremtiden, og det er jo også grunden til at jeg har valgt at tage til England. Rebecca var super sød og hjælpsom, og gav mig et rigtig godt indtryk af hvad det er Beklædnings linjen helt går ud på. Nu glæder jeg mig bare endnu mere til at starte processen med at komme på uni, dog er der stadig lidt tid endnu. Danmarks Designskole har helt fantastiske faciliteter og faktisk overgik det mine forventninger!

Det var alt for denne omgang, vil jo heller ikke drukne jer i mine ord!

xoxo
Hannah

Ingen kommentarer:

Send en kommentar