24. nov. 2010

Hvem er jeg?

aFandt det her spørgeskema hos Mi Confesion. Og synes egentlig det ville være en god ide at jeg udfyldte sådant et skema, så I kan lære mig lidt bedre at kende på andre punkter :-)

Enjoy kære mennesker!

Du hedder: Hannah Kælenavn: Har ingen? Sang, som du sørger til når du er ked: En af James Blunts sange.. Afhængig af: BLOGS! Musik, familie, mode, chokolade og min Mac! Hvad tror folk om dig? Underlig xD Hvad får du oftest komplimenter for? Min tøj stil Hvad siger du for at imponere folk? Øh, ikke så meget? Hvordan kan man imponere dig? Hm, erfaringer og evner…Griner du nogle gange når du er alene? Ja. Hvad står der i den sidste SMS du fik? “Have a good day! xx” Hvor bor du? Longwick Trives du der? JaEjer du et par converse? Ja, endda tre par Sprut, cider, vin eller øl? Inden af delene (en af de ting der gør mig underlig) Bliver du nogensinde for fuld? Nej, rimelig svært da jeg ikke drikker. Hvilket mobilabbonement har du? Tesco Mobile Er du allergisk overfor noget? Tsk, mange ting… Har du haft sex i dag? Nej. Hvordan tager du telefonen? “HALLO?” Hvis det er på min engelske mobil, hvis det er den danske, enten “Hej… ” med deres navn, hvis jeg ved hvem det er, hvis ikke “Det’ Hannah” Hvem ringede du til sidst? Hm firsøren. Antal timers søvn i nat: 7,5 Sov du alene? Ja. Plejer du at komme til tiden? Ja. Hvornår har du det bedst? Når jeg er sammen med mennesker jeg holder af. Hvornår blev du sidst fotograferet? Det er et par uger siden. Hvordan har du det lige nu? Jeg er træt og orker ikke noget. Hvilke(n) farve(r) er stærkest repræsenteret i dit klædeskab: hvid på print på, hvis vi snakker bluser ellers blå grønnelige farver. Hvad synes du om dine fødder? Små og søde? Hvad savner du? Min danske hverdag. Havde du en god aften i går? Okay. Favoritdrik om morgenen: Mælk Barberer du ben? JA! Hvornår plejer du at gå i seng? Mellem 22 og 23 Er du genert? Nogen gange Dyrker du sport? Ja, hvis Yoga gælder.. og så cykler jeg jo en del. Tror du på kærlighed ved første blik? Måske. Har du nogensinde kastet op offentligt? Hm, hvis det glæder at ens hoved var på vej ud af bilen på en tankstation. Hvad ville du gøre hvis du var dreng for en dag? ALT! Er du tilfreds med dit liv? Ja. Er du forkælet? Nogen gange. Hvad skal du i morgen? På College og til fashion show (forhåbentlig) Hvad er det værste du ved? Tab. Hvor mange penge snolder du væk på en uge? Ikke særlig mange. Hvilken kendis synes du er et godt forbillede? Et godt forbillede, Angelina Jolie. Hvad længes du efter? Sne, mor, far og bror. Hvilke hårprodukter bruger du? Pantene balsam og shampoo… Hvad er det fineste du er blevet foræret? Uh det er svært, min fem ugers verdens omrejse og det at få tilladelsen til at komme til England for at studere som 16 årig. Er du vild med nogen lige nu? Nej. Du samler på: Legomænd i nøglering form, skrammel.. Grønne eller røde æbler: Bryder mig ikke om æbler. Hvem ringer du til når du er vred/ked? Min far. Kan du lide golf? Nej. Hvornår stod du op i dag? kl. 6:35 Har du sovet i din egen seng i nat? Ja. Har du strømper på nu? Strømpebusker. Er det okay at græde? Ja, helt bestemt. Hvornår græd du sidst? Sidste lørdag. Hvad ville du gøre hvis du vandt en million? Give en rejse til mine forældre og min faster og onkel, som tak, og så gemme resten for at spare op til diverse ting til fremtiden, eget tøj brand måske? Og lejlighed. Bruger du briller eller kontaktlinser? Briller. Synes du det er vigtigt at gå i mærkevaretøj? På ingen måde. Hvornår står du op i weekenden? Det er forskelligt. Er du piercet nogen steder? Ja. Har du nogen tatoveringer? hvor? Nej. Vil du giftes? Ja. Vil du have børn? Ja. Solbader du ofte? Næ… Er du god til at lave mad? Kun ved hjælp af opskrifter! Har du flyskræk? Nej overhovedet ikke. Hvor smidig er du? Øh, forholdsvis smidig. Er du musikalsk? Ja, det ville jeg da tro, er tidligere danser, så nyder jeg bare music general. Hvad drikker du når du er tørstig? Vand. Hvad er din favorit-is? Chokolade. Tror du på liv efter døden? Måske. Kan du lide sushi? Øhm, har ikke smagt det xD Hvad spiser du helst når du ser film? Slik. Bor dine forældre sammen? Ja. Har du tandlægeskræk? Nej. Er du et morgen- eller aftenmenneske? Aftenmenneske Hvad farve er dine øjne? Meget mørkebrune. Har du nogensinde grædt dig i søvn? Ja, desværre. Hvor ofte motionerer du? Jeg cykler mindst 15 km. om ugen hvis ikke mere. Og så yoga circa hver anden uge. Noget du har gjort siden du var lille og stadig gør? Har minium en bamse I min seng.

xoxo

Hannah

Ingen kommentarer:

Send en kommentar