20. nov. 2010

Digital

Dette var mit første rigtige projekt i Digital, jeg skulle kreer én medie side, men jeg valgte at lave to... Heh, ved ikke hvorfor jeg tit laver over arbejde, jeg kunne nemlig ikke vælge hvilken jeg bedst kunne lide, så afleverede bare begge, vidste sig at være en god ide ;-)
Hvilken kan I bedst lide? :-)
Begge illustrationer på medie siderne er tegnet af mig, btw, kjolerne er Comme Des Garcons

This was my first real project in Digital, I had to create a media page, but i decided to make two.. Heh, I don't know why - it seems like I'm always doing more work than I am supposed to, but I couldn't choose between the two of them, so I decided to hand them both in which turned out to be a good idea ;-)
Which one do you prefer?
Both illustrations are drawn by me, btw, the dresses are from Comme Des Garcons.


Hav en god weekend!
Have a good weekend!

xoxo
Hannah


Ingen kommentarer:

Send en kommentar