20. sep. 2010

Blandede foelelser...

Okay ugen startede rigtig godt ud. Fik mit skema, fik brokket mig over mit skema, men jeg var ikke den eneste, skemaet blev aendret samme dag! Hvor fantastisk er det ikke lige, det ville ALDRIG ske derhjemme!

Den her uge med hensyn til skolen, var simpelthen fantastisk, saa meget et comeback fra sidste uge, hvor jeg var lidt skuffet over situationen. Foelte mig rigtig godt tilpas og det hele koerte bare med klatten!
Paa den socialefront, vil mange nok vaere enig med mig i, at jeg er en anelse socialhandicappet. Haha, men saadan er jeg jo bare. Saa skal vaenne mig til de nye mennesker, og finde ud af hvem jeg kan sammen med og hvem jeg ikke kan.

Der var en lille toilet episode, som jeg vil kalde det. Calen, fire andre piger og jeg, skulle finde et af vores klasselokaler. Vi for vild, hvilket ikke var saa godt, altsaa i den forstand at nu var vi rent faktisk forsinket. Men saa lige midt i det hele, ville Calen drengen, gerne paa WC. Og jeg var rimelig irritereret over situationen, fordi han forventede ligesom at vi ville vente paa ham. Og saa sagde jeg bare til ham direkte, at jeg ikke synes det var noedvendigt at have 5 piger oppe i hans roev, og han nok sagtnes kunne klare sit toilet besoeg alene.. Og saa gik jeg, jeg var ligeglad med hvad de andre piger syntes. Men tre piger fulgte med mig og en blev med Calen.
Da vi saa finder lokalet, staar vores Mentor, David Foley, og praediker om forsinkelse!!! Hvor irritereret bliver man saa ikke lige over at man kom for sent! Og desuden tolererede han slet ikke at Calen og Abbie, som pigen hedder kom forsent! Isaer fordi Calen og Abbie synes at toiletter var vigtigere, taget i betraektning af vi lige havde haft en tre timers lang pause. Og det var netop derfor jeg ogsaa blev endnu mere pinlig beroert over at komme for sent.


Anyway, forholdvis god uge med hensyn til skole.
Besoegte laege (IGEN), skulle lige have tjekket mit eksem. Og saa skulle jeg lige registeres hos tandlaegen. Saa nu skal jeg til tandlaegen den 4. oktober, for at have tjekket bisserne! Samme dag, beslutter min computer sig for ikke at virke mere!! Argh, den er doed, har snakket med min far om det (han er den ulitamtive computernoerd, hvis du spoerger mig), og der er ikke noget at goere. Jeg skal finde mig et arbejde, og bidrage til at faa en ny computer.
Som I nok har lagt maerke til, har jeg jo ikke ligefrem haft mulighed for at bruge ae, oe og aa (med de rigtige bogstaver).
Saa faar foerst en ny baerbar i efteraarsferien, for det skal jo helst vaere en dansk en, med hensyn til tastaturet og selve styresystemet. Og saa skal den jo bringes til DK i god behold. AKA, jeg tager den med tilbage til England, efter mit besoeg i DK i min efteraarsferie. Saa det er bare moeg irriterende!!!

Ikke nok med, at jeg ikke laegger specielt mange indlaeg ind i forvejen, hvilket jo egentlig er for daarligt, bliver det nu endnu mere sjaeldent at I hoere fra mig, paa grund af min situation. Sorry guys, haaber Julie, at diske op med nogle fantastiske indlaeg til jer! (; Stakkels Julie, mere arbejde til hende! Haha, ej hun goer nu et fantastisk job i forvejen!!

Haaber I har haft en fantastisk weekend, hvad har I lavet?
Jeg har vaeret ude at shoppe med min kusine i Wycombe, det var rigtig hyggeligt. Jeg har nu altid vaeret lidt af en fan af de engelske kaeder, TOPSHOP, Miss Selfridge og River Island blandt andre. Saa er lidt herligt, at der er nemmere adgang til dem nu! Men nu savner jeg bare alle de dejlige skandivaviske kaeder! AEV! Gid man kunne faa det hele!

xoxo
Hannah

Ingen kommentarer:

Send en kommentar