8. aug. 2010

Venskab der vare for evigt...

Birger (træner), mig, Natasha & Marc, 2006
Taastrup Taekwondo, Hwarang.

Er noget man virkelig skal værdsætte! Jeg har netop brugt det meste af weekenden på at være sammen med en rigtig god barndoms ven, jeg har kendt siden børnehaven. Og selvom vi i dag bor forholdsvis langt væk fra hinanden har vi altid holdt kontakten.
Har I nogensiden haft den følelse af at være forbavset over hvor godt et andet menneske kender dig? Sådan har jeg det med Marc. Han kender mig ind og ud - og omvendt.
Anyway lørdagen startede med en ordentlig omgang gokart, vi var ude at heppe på Martin (lillebror), han skulle køre klubmesterskabet. At kørte med klatten, indtil det sidste heat hvor han blev kørt af, ellers var chancer rimelig store for at han havde vundet - så det var noget være møg!
Senere tog vi hen for at besøge Marcs familie, da de også gerne ville se mig inden jeg rejser - super hyggeligt at se dem igen.
Marc forslog at vi kunne gå ud at spise og derefter se filmen "Inception", så det gjorde, btw filmen var sindssyg god, hvis du spørger mig! Men synes også at der har været mange forholdsvise gode film i årets løb, så dejligt at der var en mere til samlingen. Dog synes at man virkelig skal holde fast i tråden, ellers bliver det nok svært at følge med igen...
Ellers snakkede vi bare hele natten - vi gik i seng kl 5:30.
At udnytte vores sidste tid sammen inden jeg tager afsted, det gør vi i hvert fald. Synd at han skulle på arbejdet her imorges kl. 10:00! Så han var rimelig træt - UPS!

I mine øjne havde jeg en genial fantastisk dag/nat sammen med en alletiders ven! Og jeg kommer til at savne ham for vildt!

xoxo fellows!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar