18. jul. 2010

Kvalitets tid med familien????

Alle kender vel til det gode gamle udtryk; at have kvalitets tid med familien, og det udtryk blev flittigt brugt hjemme hos mig i går...
Har vi ikke alle haft følelsen af at være pinlig berørt over ens familie? Så pinlig berørt at man faktisk næsten ikke har lyst til at tilbringe tid sammen med dem? Sådan havde jeg det lidt i går, der var en stor diskussion om hvad det var vi skulle lave, Sommerland Sjæland blev blandt andet bragt på banen, men... mor synes ikke lige vejret var til det, så som kom jeg i tanke om DGI-byen, hvorfor ikke tage derind? Desuden, jeg bor ude på landet, så hvad var chancerne for at man skulle rende ind i nogen man kendte? Tjek!
Så det var det vi gjorde, og det var faktisk også ret hyggeligt at tilbringe noget tid sammen med de gamle og ens lillebror. Men min lille skjulte plan om ikke at rende ind i nogen jeg kendte, røg i vasken! Typisk altså! Det var en fra folkeskolen (hvilken er virkeligt underligt at sige! man følger sig jo helt gammel nu! Er kun lige gået ud år), han var taget derind sammen med sin kæreste og lillesøster! Lidt mærkeligt at tage sin lillesøster med, tænkte jeg? Men okay, jeg var taget der ind med hele familien great!
Inden ved DGI-byen i Vandkulturhuset som de kalder det, er der jo de udspring (det er jo ikke rigtig vipper...), og jeg lagde stille og roligt ud, altså med dem der var knap så høje, desuden var brormand heller ikke helt sikker på m han turde de lidt højere... Men, selvfølge skulle skolekammeraten lige lave en bemærkning; "hva' Hannah skal du ikke springe ud fra nogen der er højere end det?!" Med et ret så kækt smil! "Øh.. jo jo, men skal jo lige tage hensyn til den lille :)" Haha, lillebror kortet, men så igen skulle ens lillebror så komme med en bemærkning om at han var klar til de store spring! Øh yes, har aldrig været glade på højder, men ak, en frygt skal jo overkommes, så jeg tog det store spring med brormand, og så kom der vidst heller ikke flere kommentarer omkring det!

Efter et par timer i Vandkulturhuset, besluttede familien sig at tage en omgang bowling, hvilket egentlig er ret latterligt taget i betragtning at vi alle sammen er dårlige til det, og ikke nok med det er vi også dårlige tabere! JA! Vi er en køn familie, men det var nu meget underholdende alligevel! Lad os ikke snakke om hvilke placeringen der var! (;

Vi endte dagen med pizza og en film...
Argh der er nu ikke noget som familie når det kommer til alt! Man kan ikke holde dem ud det ene øjeblik, og det andet øjeblik har man bare brug for deres kærlighed og omsorg - det var vidst alt for nu!

xoxo som Julie siger! :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar