21. mar. 2011

Almost no words

Photobucket
Jeg lovede jo at jeg ville vise et billede af min krave... /I promised you that I would post a picture of my collar
Photobucket

Photobucket
Pt er jeg i gang med et projekt hvor jeg skal lave papir head pieces, her er nogle eksempler af mine ideer / At the moment I'm doing a project based on paper head pieces, here are some of my ideas.
Photobucket

Photobucket

Photobucket
Den her virker i teorien ikke da den ikke følger de fysiske love / This one doesn't work as its doesn't like the law of gravity.
Photobucket

Photobucket
Jeg var fornylig til en kunstudstilling der skulle samle penge ind til MS centeret. / I went to an art gallery exhibition that was based on fundraising for the MS center.
Photobucket

Photobucket
I konstruktion er vores projekt baseret på Vivienne Westwood. Jeg skulle bedbringe en gammel T-shirt så jeg kunne 'smadre' den i Westwood ånden. / In Construction we are basing our new project around Vivienne Westwood. I had to bring in an old T-shirt to I could alter it to the spirit of Westwood.
Photobucket

Photobucket
Min kusine som er i gang med at tage sine A-levels i textiles, spurgte om jeg ville være hendes model til et modeshow... Jeg skulle lægge min egen makeup! / My cousin asked if I wanted to be her model for her A-level Textile fashion show. I had to do my own makeup!
Photobucket

Photobucket
I digital eller grafisk media skulle jeg lave en look book baseret på en af Westwoods kollektioner... / In Digital I had to make a look book based on one of Westwood's collections.
Photobucket
Title side for mit 'Paper Head Piece' projekt. / Title page for my Paper Head Piece project.
Photobucket
Det er så alt mit rod når jeg laver lektier... / Well, this is the kind of mess I make when I do my homework.

Det var så alt for denne gang, håber I alle sammen har det godt.
/Thats all for now, hope you all are well.

xoxo
Hannah

2 kommentarer:

  1. Hej Hannah ;O)

    Billederne ser total sej ud, - TOTAL COOL!!

    Knus mor XXXXXXXXXXXXXXXX

    SvarSlet