4. feb. 2011

Hello world!

Hold da helt fast den her uge har været sindssyg og kun i den forstand af den mængde lektier der skulle forberedes/afleveres denne uge, men så også lige de mængder der er givet til den næste uge... den seneste, men og kommende tid, bliver en kamp til strenge, når man nu dealinene eller ej, ja det er det store spørgsmål for tiden... Og lige nu ser det ikke så lyst ud, for jeg laver lektier 8 timer fra fredag til mandag, når jeg stadig ikke at blive færdige med dem...

Onsdag, fik vi at vide at vi ikke får mere tid til vores kjoler, og den sætning har vi jo egentlig ventet længe på, men på en eller anden måde som kom det alligevel lidt som et chok, for vi havde slet ikke fået nogen advarelse, og jeg mangler stadig at lave nogle få justeringer. Men nu er det kapitel ENDELIG overstået, og vi har nu kun en uge til at lave vore krave færdig - STRES! Og det betyder så at jeg bliver nød til at arbejde lidt på den herhjemme, selvom det egentlig kun er meningen at vi skal lave det på college, men fordi vi er 6 uger bagud, må der bruges alternative metoder...

I går, lavede jeg en presentation foran 5 andre elever, hvilket jo egentlig ikke er så galt, men det der var nervepirrende var at det var foran vores kreative direktør og vores retail lærer. Feedback var der egentlig ikke så meget af, hvilket irritere mig grænseløst, men der er vidst noget med at vi nok skal få noget skriftlig feedback tilbage på et eller andet tidspunkt!

OMG! Okay total side spring, men hold op hvor er der irriterende at skrive, når der er plaster på ens pegefinger, man rammer jo hele tiden forkert, fordi der nærmest ikke er nogen følelse i fingerspidsen på grund af plasteret! Altså det var bare et lille udheld med en sygmaskine, heh...

I aften skal jeg ind og se min kusine lave en lille sketch om anden verdens krig, det skal nok blive spændende, de er I gang med et projekt hvor de skal indsamle nogle penge så det kan sende nogle elever til en konkurrence der hedder Rock Challenge, og det skal lige siges at det ikke har en fløjtende fis med rock at gøre... næh nej, det har noget med Performing Arts at gøre (musik, theatre, dans osv.)...

Har jeg mere på hjertet? Hm... jeg er lidt ked af at jeg går glip af CFW (Copenhagen Fashion Week), siden sommeren 2009 har jeg altid forsøgt at være inde i København under modeugerne for synes simpelthen at stemningen inde i København er så fantastisk, når det står på, en hel masse fashionistaer at kigge på, det er jo slet ikke dårligt... når når men livet går jo videre...

Ha' en god weekend skønne mennesker!

xoxo
Hannah

Ingen kommentarer:

Send en kommentar