25. okt. 2010

Efterårs ferie / Half term

Når det lader til at Julie gerne vil have at jeg skriver lidt oftere her inde (; Haha, hvad med dig selv?! :P
Anyway, sagen er jo den at det nu er min tur til at have efterårsferie, ja det pænt nederen at den er forskudt med den danske, da jeg chancen for at se alle de dejlige mennesker fra DK er mindsket.

Første tanke ved ferie: argh endelig! Den er veltrængt, men får jeg nu rent faktisk tid til at have ordentlig ferie - nææh! Øv altså - og grunden til det er egentlig simpel: jeg har ALT for mange lektier for! Det er trist jeg er tilbage og jeg skal lave lektier så det er jo bare great (NOT).

Jeg kom hjem lørdag morgen, 10:15 (tror jeg) landede jeg i Kastrup Lufthavn og nu kommer den pinlige del, min mor står og flagre med flag som en gal kvinde da hun opdager mig! Ja vel er det sødt, men udtrykket på mit fjæls så nok ikke specielt begejstret ud - hov...

Jeg har egentlig vildt meget at fortælle, men ved ikke rigtig hvor jeg skal starte - og føler mig egentlig lidt tabt for ord. Hm, ej hvor irriterende nu hvor jeg endelig har tid...

Øhm, skal vi starte med lørdag? Heh.. altså jeg kom hjem, og den hurtige har fået fat i har jeg nu har et tastatur med æ, ø og å... Min kære farmand, har købt mig en ny bærbar, men ikke bar hvilken som helst en Macbook Pro 13" - hvor heldig har man lige lov til at være?!?! Jep, det er nu officielt tilladt at kalde mig en forkældet møgunge, men kun i et lille stykke tid xD
Anyway, brugte halvdelen af dagen på at lege med den :) Men, jeg fik også tid til at lege med min dejlige lillebror, vi spillede Call of Duty, æh, et spil han har fået mens jeg har været væk, så han har været en glad kanin imellem tiden. Men, det var nu skægt, og han har fået muligheden for at grine højlydt af hvor dårlig er jeg til sådanne nogle spil. Normalt plejer vi at spille bilspil - ikke fordi jeg er meget bedre til det, men jeg er da begyndt at blive bedre. Det var nok derfor Martin forslog at vi skulle spille det andet, for det ville jo i længden være sjovere for ham!

Senere havde min mor planlagt at nogle venner skulle komme på besøg...
Altså venner på den måde at datteren og jeg har kendt hinanden lige side børnehaven, og vores forældre har også været venner lige siden... Det var såmen meget hyggeligt, men alle var rigtig trætte, min veninde M. går på efterskole, så hun var også rimelig smadret.

Søndag, hvad skete der dér? Øh er faktisk blevet helt blank, ej hvor pinligt, min hjerne er totalt gået i ferie mode (som i engelsk og ikke mode som på dansk, af en eller anden grund føler jeg lige at det skal afklares :))

I dag, tjo, lidt lektier er da blevet lavet, men ikke det helt store - fy ha Hannah, kan du så komme igang! Neeej, jeg vil hellere lave sjov og blade ... :P
Og så har jeg også være igennem hele bloglovin, altså, jeg har bare læst været eneste lille indlæg, hos dem jeg følger med hos - og jeg har altså relativt mange, og ved godt der kun er ca. 10 på selve bloggen, sig endelig til hvis i vil have flere!

Øhm flere opdateringer fra College og andre tilfældige billeder kommer snart!

Hvad har I lavet i jeres efterårsferie????


Well it seems like Julie wants me to write a bit more often in here (; But what about herself! :P
Anyway, the case is its now its finally my turn to have half term! It kindda sucks that the danish and english holidays aren't at the same time... Because it increases the time I'm able to see all the lovely people here in Denmark.

First thought when the word holiday was mentioned: argh finally! It's well needed, but one downside is, I actually won't have time to relax, well not probably anyway, cause I have too much homework to do! It's just great that I'm back in Denmark, where most of the time will be used to do homework -NOT!

I came home at 10:15 danish time, (I think) Saturday morning I landed in Kastrup (Copenhagen) Airport and know the embarrassing part, I soon as my Mom saw me, she started waving her flag like a maniac. Yeah I guess it's kind of sweet, but the expression on my face probably didn't look to pleased - ups..

I actually have loads to tell you, I just don't know where to start - I kindda feel lost for words... Hm, how annoying considering that I finally have time to blog.

Eeh, lets start with Saturday? Well, I came home, I can't remember if I have told you that my laptop had broken?? it's now a few weeks ago... and on a danish keyboard and even in the alphabet, we have three more letters... anyway, my dear Daddy has brought me a new laptop and not just any laptop, but a Macbook Pro 13" - how lucky are you aloud to be?!?! Yup, I guess it's official you can know call me a spoiled brat! BUT only for a while xD
Anyway, spent most of the day playing with it :) But, I also got some time to play with my little bro', Martin.. Vi played Call of Duty, eh, it's a game he has brought himself in the time I've been away, so he has been a happy bunny in the meanwhile. It was quite fun and he was given the opportunity to laugh out loud, because I seriously suck at playing games like that. Normally we play car games - not that I'm any better at that, but I'm slowly learning. That was probably the reason why he said: lets play COD (Call of Duty, which is a shooting game, for those who don't know..), cause it would be more fun for him to watch how poorly I am!

Later on, my dear Mother had planned that some friends of ours should come and visit, so they were over for dinner and TV.. I have known that daughter ever since kindergarden and we are really close, so it was nice to see her again.

Sunday, eh, what happened there?!?! I'm actually completely blank, OMG, how embarrassing, I'm brain has totally gone on holiday!

Today, a bit of homework, but nothing big - not good... bad Hannah, bad Hannah... You need to get going.. Nooo I would rather have fun and relax!!

Besides that I have also been through Bloglovin, well only the blogs that I'm following, and there was a LOT of post, because I have been to busy to even have time to check up on that. I do follow quite a few, I know that there's only about ten on my blogroll, if you want more blogs, just tell me and I'll do something about it :)

xoxo
Hannah

Ingen kommentarer:

Send en kommentar