27. okt. 2010

Catch up!!

Der er ikke noget der er så skønt som at finde ud af, at man af en eller anden grund, har efterladt alle sine danske penge tilbage i England, og så samtidigt finde ud af at man også har efterladt sit engelske visa kort! Haaallo! Hvem er lige smart her, hva'?!

Oprindelig set var det meningen at jeg skulle have set min ven MJ., men på grund af situationen havde jeg faktisk ikke nogle penge til bussen :-( Så der røg den i vasken, i stedet brugte jeg godt og vel en time på at have en sms samtale med ham i stedet, så det var jo herligt.
Tilbage sad jeg så alene kl 13:00 og kiggede mig lidt omkring, hvad skulle jeg så lave?? Tjo, i mine omgivelser kunne jeg finde min LEKTIER... så det gik jeg i gang med, men på visse punkter er det alligevel også okay, når ens opgave er at finde ting der kan relatere ting ens egne design (som btw er inspireret af Martin Margiela - det er blevet nævnt tidligere) - så hellow www.net-at-porter.com , blogs og en masse andre webshops og www.style.com . Wuhu det er nu alligevel herligt at være Fashion and Retail studerende :-D

Og så blev klokken pludselig 15:00 og der vidste man at Julie her fra bloggen havde fri og om lidt ville hun oppe på bussen for at se MIG :-D
Yay, det var så herligt at se den smukke pige igen, længe siden, længe siden... og næste mulighed for at ses er.... påske?!?! En perfekt afslutning på eftermiddagen med en masser sladder - hvad er der mon sket i lille Tune mens jeg har været væk? Heh, mange ting, der er ting jeg er gået glip af og så er der vidst også ting jeg har været heldig at undvære, men det er så skideskægt den måde Julie fortæller på! "Heh, Natacha, ryg af helvede til!"
Hun smuttede ikke for særlig længe siden og nu sidder jeg så her og venter på at vi skal spise aftensmad, i aften står det på hjemmelavet burgere - arghhh :-)
Jeg har savnet den tøs i 8 uger nu, og nu skal jeg savne den tøs helt til påske sikke i mareridt! Men thank God for den blog for det skal nok hjælpe :-)

There is nothing like finding out that you have forgotten your Danish money back in Denmark, don't ask me why I have Danish money in England but I do. And then at the same time, well that was actually yesterday, I found out that I have forgotten my English visa... Well the only reason I need that is if I want be shopping, all my money is in the English bank account, so that pretty much sucks.. Hello, who's the smart one in town here?!?!

The original plan was to se my friend MJ. this morning, but because of the situation I was in I had no money pay for my bus ride.. And yeah I could have stolen money from my brother, but he hides it a secret place, which probably is pretty clever of him, considering the family he has do deal with. ;-)
So I spent about an hour having a text conversation with MJ in stead, so that was good :-)
Well at 1:00 pm I sat by myself all alone staring around my lounge and thinking what am I suppose to do now?? Unfortunately the first thing my eyes fell on was... well homework, so I decided to do that. It's not as bad as it seems in some ways, because I'm so privileged to be a Fashion and Retail student, I am allowed to spend loads of time looking at webshops and blogs to gather inspiration and find out how my designs can relate to the fashion world that we live in today... So it was quite enjoyable, the only negative thing is when I have to look up Pantone colours, well it's just not that interesting.

And suddenly it was 3:00 pm and Julie from the blog was finally off school, and at anytime soon she would be jumping on the bus to see me :-)
Yay! It was so good to see that beautiful girl, long time no seen... and the next opportunity to see her is... well Easter?!?! It was a perfect ending on my afternoon with a lot of gossip - I wonder what has been happening in little Tune while I've been away?? Heh, apparently a lot, there are some things that I have missed out on, like small Tune-people (as we call it) reunions and then there are the thing where I've been lucky enough to be in another country ;-) I must say the way Julie explains stuff is hilarious! "Heh, Natacha, go to hell!!!"
It was about two hours ago she went... and now I'm sitting here waiting for my dinner, aaargh, homemade burgers are on the menu, not bad, not bad :-)
I've missed that girl for about 8 weeks and now I have to miss her alway to Easter ... :-( What a nightmare! But thank God, that we started this blog that might just help a little bit :-)

xoxo
Hannah

Ingen kommentarer:

Send en kommentar